Cytruna-mió i imbir na wspomagania odporości leżą na stole

Czy można „sprezentować” sobie odporność?

Nie tylko zimą odporność organizmu jest bardzo ważna. Również w porze letniej wysokie temperatury sprzyjają wszelkiego rodzaju dolegliwościom, szczególnie żołądkowym. Czy zamiast zmagać się z przykrymi objawami choroby, nie lepiej nauczyć się im przeciwdziałać? Jak ustrzec się przed wszechobecnymi wirusami, bakteriami i zarazkami?

Nie sposób zupełnie ich unikać, w związku z czym tak istotna jest troska o odporność, swoją i swoich bliskich. Aby nie chorować, powinno się dostarczać organizmowi odpowiednie ilości witamin i składniki mineralne niezbędne do zachowania wewnętrznej równowagi. Czasami nie wystarczy jeść dużo owoców i warzyw, lecz konieczne są suplementy. Warto zadbać, by były one naturalne, bez dodatku sztucznych substancji, jak na przykład produkty dostępne na stronie internetowej https://sklep.premiumrosa.pl/.

Potwierdzone sposoby na odporność – jak dbać o nią zimą?

W okresie zimowym łatwo zmarznąć i zgrzać się. Wiele razy rano, kiedy jedzie się do pracy czy szkoły, jest zimno, natomiast po południu temperatura się podnosi. W budynkach, środkach komunikacji miejskiej nie ma możliwości odizolowania się od osób z katarem, kaszlem czy innymi objawami przeziębienia. Z tego powodu warto dostarczać organizmowi wskazaną dawkę witamin wzmacniających odporność. Kiedy za oknami mróz, szczególnie zalecana jest witamina C, a stosować można ją poprzez naturalne produkty, jak na przykład soki. Na objawy przeziębienia, a także prewencyjnie, wskazany jest imbir. Najlepiej dodawać go do potraw lub pić w herbacie. Zdrowe warzywno-owocowe przetwory są namiastką świeżych produktów, które pojawiają się dopiero wiosną. Jednakże dzięki odpowiedniemu ich zakonserwowaniu, nie tracą swoich właściwości. Aby bezpiecznie przeżyć zimę, warto z nich korzystać i wzmacniać swoją odporność. Wtedy niestraszne okażą się mrozy i inne niesprzyjające zjawiska pogodowe.

Niezawodne sposoby na odporność – jak dbać o nią w pozostałych miesiącach?

Niektórzy dochodzą do błędnych wniosków, że o odporność powinno się dbać tylko w okresie wzmożonej zachorowalności. Tak naprawdę buduje się ją przez cały rok. Ciepłe wiosenne i letnie dni to idealna pora, by zdrowo oraz wartościowo się odżywiać. W codziennej diecie niezbędne są produkty wzbogacone w witaminy i składniki mineralne, które zapewniają dobre samopoczucie, a także poprawiają pracę narządów. Gdy tylko to możliwe, warzywa i owoce powinny być w kuchni, czy to świeże, czy w postaci soków, syropów i konfitur. Nietrudno „sprezentować” sobie i swoim bliskim odporność, jeśli jest się świadomym tego, co się je i uzupełnia się ewentualne braki witamin czy innych istotnym składników. Co więcej, zdrowe produkty nie muszą być niesmaczne. Kto nie lubi słodkich malin, bogatych w witaminy, porzeczek czy żurawiny? Regularne wzmacnianie odporności naturalnymi sposobami pozwoli uchronić się przed częstymi przeziębieniami, wirusami i spadkami energii, szczególnie kiedy za oknem jest szaro i ponuro. Po więcej inspiracji warto wejść na stronę sklepu Premium Rosa.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Strona korzysta z plików cookies, aby korzystać z naszego portalu zaakceptuj - politykę prywatności.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close